15. huhtikuuta 2013

Some finished things

Välillä tuntuu etten saa mitään tehtyä valmiiksi asti, joten mun täytyi kaivaa kätköistäni (enemmän tai vähemmän) valmiita töitä ja näyttä teille että kyllä minäkin joskus saan jotain tehtyä ihan loppuunkin asti! :)

Sometimes I get the feeling that I never get anything finished, so I had to dig up some (more or less finished) things that I hve made just to show you that, yes even I can finish something! :)


Olen tässä väsännyt muotokuvia, mitkä olisi tarkoitus vielä laittaa riippumaan allekain silkkinauhasta. Nämä ovat vielä sen verran kesken etten ole vielä valinnut minkä väristä nauhaa käyttäisin, luulen kuitenkin päätyväni vihreän nauhan kannalle, mitä varastossani ei tietenkään ole. Kehykset ovat kaikki 1,2cm korkeita.

I've also made these portraits that I'm going to hang from a silkribbon. I still haven't decided what color of ribbon I'm going to use but I'm pretty sure I'll go with green, witch I naturally don't have in stock. The frames are all 1,2cm in height.

Kevättä odotellessa tein kukkakori tuleville kevät kukille.
While waiting for spring to arrive I made a new flower basket for spring flowers.

Sain möys viimein aikaiseksi maalata pienen metallisen keinuhevos-charmin, minkä olen ostanut joskus aikoja sitten. En muistanut kuvata miltä se alunperin näytti, mutta tuo satula on ihan alkuperäistä pintaa, muut olen maalannut akryyliväreillä tai tussilla. Keinuhevosen koko on 1,4cm pituussuuntaan.

I finally painted this small metal charm that has been laying around for ages. I forgot to take a before picture but the saddle is like the original finnish was everything else is painted with acrylic colors or permanent marker. The horse is 1,4cm in length wise.

1 kommentti: