6. helmikuuta 2013

Slow process

Olen taas pitänyt pientä taukoa nukkistelusta ja vielä vähän isompaa taukoa nukkistelun bloggaamisesta!

I've been on a small hiatus with the dollhouse project... and even before that I haven't blogged about my process that I've managed to achieve!


Olen saanut alakerran rappuset ja seinät pystyyn, kaikki ovat vielä kesken koska en ole vielä päättänyt lopullisia värejä enkä materiaaleja (ja sähkötkin tulisivat kulkemaan seinälevyjen välieissä) joten keskeneräisinä ne pysyvätkin kunnes päätökset on saatu tehtyä. Sain myös ensimmäisen kerroksen gessoa talon ulkoseiniin.

I've got the ground floor staircase and some walls up, these are all unfinished but I haven't decided on the finishes (and the electics are going to run between the wall cardboards) so unfinished they stay untill then. I've also got the firts coat of primer on the house's exterior.

Olen myös hieman edistynyt kaakeliuunin kanssa, mitä olen tässä aina silloin tällöin rakennellut...
 I've also progressed with the tiled stove that I've been slowly making...

Nyt pitäisi päättää kummalle seinälle kaakeliuunin sijoittaisin... mielipiteitä?
Now I have to decide on wich wall the stove is going to go... what do you think?

1 kommentti:

  1. Hm, mä ehkä laittaisin sen silleen, et se näkyy ulkoa päin kokonaisuudessaan. Varsinki ku siellä näkyy olevan se pieni liekki siellä sisällä, ni sitä ei varmaan näkyis kovin hyvin sivultapäin??

    VastaaPoista