19. joulukuuta 2012

Early Christmas present for myself

Tänään saapui Miniature and Craft UTn paketti. Heillä on alennusmyyti jouluun asti ja en vain voinut vastustaa näitä! Olkoon tämä ennenaikainen joululahja itselleni jottei omaatuntoa kolota kun taas sorruin ostamaan jotain nukkekotiin.

Today I got a package from Miniature and Craft UT. They are having a sale untill Christmas and I just couldn't resist buying these! Let this be an early Christmas present for myself so that my conscience doesn't start nagging for buying something for the dollhouse again!

Kun näin tämän led-kattokuruunun se oli aivan pakko saada... se maksoi alennuksella 21,50€ ja on plajon paremman näköinen kun muut tähän asti näkemäni led-kattokruunut (lukuun ottamatta mutamaa himo kallista). Nyt hieman harmittaa etten tilannut näitä useampia, sillä ne myytiin loppuun hetkessä ja olisin voinut ottaa jokaiseen alakerran huoneeseen tällaisen.

When I saw this led chandelier I just had to have it... as it was on sale for 21,50€ and was way better looking than the other led chandeliers I've seen so far (that weren't crazy expencive). Now I'm a bit bummed that I didn't buy more of them as they were sold out and I could have used them on all of the main floor rooms.

Lisäksi sain mahtavia "tilaajalahjoja" joille kyllä löytyy käyttöä!

I also got some awesome gifts that I'm planning on putting to a god use!

Löysin myös Presentosta nämä skräppäykseen tarkoitetut koristeet (ainakin oletan niiden olevan). Tuosta ovaalista osasta saa minusta oivat kattokoristeen.

I also found these reisin pieses that are originally for scrapbooking (at least I thing they are) from Presento.  And I thought that the oval piece would make a perfect cielling medallion.

Luuken myös nähneeni tämän Sastamalan TS Käsityössä (Presentossa tätä ei ollut) joten nyt täytyy käydä piipahtamassa siellä ja tarkistamassa muistinko oikein. Heillä on myös sattumoisin alennusmyynti menossa, joten olisin tullut käyneeksi siellä varmasti muutenkin!

I think that I have seen this one in Sastalama's TS Käsityö (they didn't have this one in Presento) so now I have to pop there to see if I remember right, and they are also having a sale so I would be going to there anyway!

Pieni vilaus siitä mitä yhteen huoneista on suunnitteilla...

Here is a glimpse of what I'm planning for one of the rooms...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti