12. lokakuuta 2012

Ready for planting

Sain ruukut maalattua, mutta en ole ihan varma pidänkö väristä, se on ehkä hiukan liian rusehtava. Nyt mietinkin näyttäisivätkö ne paremmilta harmaina, ainakin sointuisivat lattiaan paremmin. Amppeli on vielä vitivalkoinen joten voisin kokeilla miltä se näyttäisi harmaana.

I got the flower pots painted, but I'm not sure if I like the color, it's a bit brown and I'm thinking if it would look better in gray atleast they would mach the floor better. The hanging flower pot is still bright white so I could try out how that one looks in gray.

Tältä ruukut näyttivät ennen maalia. No toi punanen ja amppeli on vanhempia tekeleitä, mutta saivat nekin toisen kerroksen maalia pintaansa.

This is what I had before painting. Okay the red one and the hanging one are older, but I gave them another coat of white paint.

Odottelen maalin kuivumista... kuvassa näkyy yksi ylimääräinenkin ruukku joka on saanut onnettoman kunnian toimi prototyyppinä, niin leikkuu- kuin maalausvaiheessakin. Tällä hetkellä säilytän siinä kaiken maailman pieniä härpäkkeitä työpöydälläni.

Waiting the paint to dry... in the picture there's a one extra pot that has had the unfortunate honor to be the prototype in cutting and painting. Right now it's used to hold small bits and pieces on my work table.

Tässä olen levittänyt valkoisen maalin päälle pastelli väriä sormella, kun siveltimellä en saanut väriä tarttumaan ruukun pintaan.

Here I've gone over the white paint with some pastel colors that I applied with my fingers since using a brush didn't seem to get the pastels to stick.

Sitten pitäisi valita mitä kukkia haluan konservatorioon. Löysin netistä oivan sivun, mistä löytyy satoja linkkejä miniatyyri kukkien teko ohjeisiin. Olenkin käynyt lähes jokaisen linkin läpi ja yrittänyt päättää mitä kukkia valitsisin. Nämä ruusut sinne nyt ainakin tulevat.

Now I have to pick what flowers I want to plant into the conservatory. I found this marvellous site that has links to hundreds miniature flower tutorials. I've almost been through them all trying to choose the flowers. These roses are going in at least.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti